Samsung mobilųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių
Garantinio aptarnavimo paslaugos

Kiek užtruks remontas?

60 min. serviso paslauga teikiama šiems Samsung išmaniųjų telefonų modeliams: S2, S3, S4, S5, S6, S6 Edge, S7, S7 Edge, Note 2, Note 3, Note 4, Note 4 Edge, Galaxy Alpha ir Galaxy Tab S.

Neesant atsarginių detalių sandelyje remontas gali užtrukti iki 3 darbo dienų.

Kaip palikti įrenginį?

Norint atlikti garantinį remontą kartu su įrenginių reikia pateikti pirkimo dokumeną. Prieš palikdami įrenginį remontui, nepamirškite išsaugoti duomenis.

Kaip pristatyti iš kitų miestų?

Iš kitų miestų įrenginį garantiniam remontui pristatysime nemokamai. Dėl įrenginio siuntimo kreipkites telefonu: +370 655 58 299

Negarantinio aptarnavimo paslaugos

Ką Jums siūlome?

Duomenų išsaugojimą, kopijavimą, perkėlimą;
Programinės įrangos atnaujinimą;
Dregmės pažeidimų šalinimą;
Profilaktika, valymas, vekimo patikrinimas;
Mechaninių pažeidimų remontą (įvairių detalių keitimą);
Nepriklausomos ekspertizės;
Kitus darbus.

 Kiek laiko truks negarantinis remontas?

Esant negarantiniam atvejui, sutvarkysime Jūsų įrenginį per 1-3 darbo dienas.

Garantinis remontas netaikomas:

 

Esant degmės pažeidimams;
Esant mechaniniams pažeidimams, sudaužytas, subraižytas korpusas ar ekranas;
Neįskaitomas arba sugadintas gamintojo serijos numeris ar IMEI;
Jeigu įrenginys buvo remontuotas neautorizuotame servise;
Nesilaikoma naudotojo instrukcijose numatytų sąlygų.

 

Daugiau informacijos apie gamintojo garantinio aptarnavimo sąlygas rasite čia:

http://www.samsung.com/lt/support/warranty/